söndag 5 juli 2009




Mammas älskling så fin i Nova star klänningen=)



Nu kommer det när som hellst att börja regna, det har hängt i luften hela dagen, det ska bli lite skönt, men jag hoppas det bara är en skur som snabbt går bort igen och att det är sol i morgon igen nu när jag är ledig i 3 dagar.
På tisdag morgon ska jag klippa mig och bleka utväxten på håret, det ska bli riktigt skönt, mitt hår har växt som ogräs sedan sist så det är välbehövligt! Annars vet jag inte vad jag och barnen ska hitta på i veckan, om det blir dåligt väder så blir det en shoppingtur imorgon!! Känner att det var längesedan jag köpte något roligt till mig själv nu, har även ett paket att hämta ut med kläder från HM det har legat på Servicebutiken hela helgen men jag har inte haft tid att hämta det ännu, det ska bli kul att se om allt passar...
Höres imorgon=)


a

1 kommentar:

  1. Åh vad söt hon var i den! Gullig scarf i håret oxå;-)

    SvaraRadera