söndag 29 november 2009

Sådär, nu har jag packat upp alla lådor i köket, fått hit min tvättmaskin och nästan alla kläder.
Nu ska bara alla lampor upp i taket och gardinerna i fönstrerna.

Det blev ingen skyltsöndag idag, vi tog en promenad ner till Maxi och postade lite paket och handlade lite, sen tog vi vägen om gamla lägenheten och hämtade lite grejer på vägen hem. Jonelly sommnade i vagnen och sov länge, så nu lär det bli problem att sommna ikväll.

Natten till idag sov hon i eget rum för första gången. Det gick jättebra. Kl 3 kom hon traskandes in till mig utan att ropa på mig eller vara ledsen, det kändes bra. Vi har alltid sovit i samma rum fram tills nu så jag trodde att hon kanske skulle bli ledsen när hon vaknade, men inte=)
Ni tittar vi på Stallkompisar innan sängen väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar