torsdag 6 maj 2010

Min lilla älskling har fått öroninflammation, det började igårkväll vid läggdax att göra ont i ena örat och sen kom hög feber på det. Vi har varit på vårdcentralen idag och har fått pencilin, men som vanligt lyckas jag inte att få i henne det... inga knep funkar så hon får helt enkelt bli frisk utan det. Hon har inte speciellt ont i örat längre utan nu är det mer febern som kommer och går som är jobbig. Min stackars lilla älskling!!
Jag har iallafall fått min utväxt blekt idag av snälla Anna, Tack så mycket, nu är jag blondie igen, det känns bra tycker jag. Ikväll var jag lite nyttig och åt Keso med chilismak och äpple i bitar till kvällsmat, mums!!! Nu ska jag försöka hålla mig ifrån att äta mer idag, det blir inte lätt då jag alltid blir sugen på nått gott vid 22.00 tiden, men jag ska försöka hålla mig ikväll=) Önska mig lycka till...

2 kommentarer:

  1. Hej! Undrar bara vilken hårfärg du använder? Du har så fin nyans på ditt hår!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag använder alltid "Wellas ultrablond" när jag gör det själv hemma, den tycker jag är jättebra.

    SvaraRadera