måndag 23 maj 2011

Idag blev det en sväng till gymmet! Är det något jag har gjort den senaste veckan så är det ätit. Eller man kan säga att jag har frossat, i vitt bröd, olivoljor, fetaostar, tzatziki, vin, raka, efterrätter och oliver. MUMS!!! Är det semester så är det, och då ska man njuta och äta allt man vill. Men smakar det så kostar det, 2 kg har jag lyckas lägga på mig på en vecka. Så nu blir det till att gå till gymmet lite oftare igen. Har slappat till mig den senaste tiden. Det var iaf skönt att träna idag och jag har redan börjat få träningsvärk.
Jag hoppas på fint väder imorgon så man kan ta en tur i Fontin med!

Jag har en fullspäckad vecka framför mig, jobb, möten, hålla i Me&I-träff, till helgen har Jonelly dansuppvisning på Mimershus och så är det Hammarkullen karnevalen, och på Söndag ska jag på Konfirmation, och så hade jag tänkt att klämma in en biokväll med, hur ska jag hinna? Men tycker det är roligt att ha mycket planerat, så det ska nog gå bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar