onsdag 7 december 2011

Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker!! Jag har fixat det mesta, skrivit ut biljetter, fått beviljad inresa till Usa, bokat hotellrum i New York, fixat skjuts till oss när vi kommer fram till Santiago, laddat Jonellys Mp3 med massa ljudböcker och musik som hon gillar, vaccinerat oss mot Kolera, (och jag: även stelkramp/difteri/kikhosta) vart hos Läkaren idag och kollat mitt stressade hjärta, slog inte som det skulle tyvärr, det hade rytmrubbningar, så jag har nu fått lite olika mediciner jag ska äta i väntan på vidare undersökningar jag ska få göra när jag kommer hem. (känns sådär, men ska försöka glömma det och slappna av ett par veckor nu) Nu är det bara kvar att göra sista provet i Medicinsk grundkurs på Fredag, Adventsfika på Söndag hos mamma, Jul"fest" på jobbet på Måndag, sen drar vi=) Äntligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar