torsdag 22 mars 2012

pluggkoma

Har pluggat matte hela eftermiddagen och kvällen, det gick så himla dåligt på provet, så nu måste jag komma ikapp, tack och lov så är detta kapitlet 100gr lättare än det förra, (iaf hittills) och hoppas att det fortsätter så. Ska även göra en prövning i kursen Etik och Livsfrågor nästa månad så jag ska läsa in en hel termins kurs på några veckor, samt att jag har Högskoleprovet nästa helg!! Det är lite mycket nu....

Nu är det även dags att söka till Högskolan i höst. Jag tänker söka till Sjuksköterska, och även lite andra program. Då jag gärna vill arbeta med samhällsfrågor och sociologi, blir det nog även några sådana program som jag kommer söka.

Jag och Therese har även börjat planera för sommarens semester, och just nu är vi på jakt efter en lägenhet i Spanien som vi kan hyra några veckor, men det verkar vara svårt att få tag på just de veckor vi vill ha, och ändå tyckte jag att vi var ute i god tid... tydligen inte, folk verkar planera sina sommarsemestrar redan på vintern ett halvår innan...
Men det löser sig förhoppningsvis iaf!!
Nu ska jag räkna vidare, sen blir det hopp i säng. Nattinatt!!

2 kommentarer:

  1. Heja dig, detta klarar du! Hur behåller du din solbränna, brukar du sola solarium?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! jag hoppas det.. Nej jag brukar inte sola solarium, gjorde det mkt förr men inte längre;9 Men passar på att sola när solen håller sig framme istället!!

      Radera