fredag 6 februari 2009

Helg igen




Det är bolibompadags och det är = en lugn stund för mig. Passar på att mysa mig framför datan. Jag och Leo har sovit ca 2 timmar på soffan i eftermiddag medans Jonelly sov middag och Karla tittade på film. Det var helt underbart för jag var så trött så trött. Jag har jobbat inatt och varit vaken sedan 7 i morse.


Sitter och funderar på vad vi ska göra ikväll, pratade om att hyra film kanske, det var jättelängesedan vi gjorde det. Jag vet inte ens vilka filmer som finns ute just nu.




Jonelly kommer här nu och har ritat med en tuschpenna i hela ansiktet, jag som trodde hon tittade på bolibompa..... Skitunge....
Nästa vecka ser jag inte alls fram emot, det blir många många timmar på jobbet, varje dag och hela helgen.... Eftersom vi går på 4 veckorsschema återkommer den var 4e vecka..... Men denna helgen är jag iaf ledig och ska njuta av det. Sitter och kollar på resor mestadels, det börjar suga i restarmen igen.... Tänk om man kunde ligga på en varm strand och slappa just nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar