torsdag 26 februari 2009

Tycker så synd om min lilla älskling. Hon har nu haft hög feber i 4 dygn. Ringde sjukvårdsrådgivningen igår och de sa bara att vi ska tvinga i henne vatten eller annan dryck, det är inte så lätt när hon bara vill sova och inte öppnar munnen, hoppas så att hon är bättre imorgon, annars får vi åka in med henne. Hon fick sin vaccination förra veckan så det är därför hon har feber, men tycker att de hållit på så länge nu....


Imorgon ska jag äntligen klippa mig, det ska bli så otroligt skönt, nu ska håret av!!!!

På lördag ska jag på kalas hos Therese som fyller 30 år, senare på kvällen kanske jag åker till Jennie som också har fest. Det ska bli kul. Imorgon kväll blir det bara att ta det lungt hemma med lite fredagsmys. Ska även uträtta några ärenden imorgon efter klippningen, köpa present till Therese, och kanske ta en sväng till Ikea. Det är ju Löning!!!! Gud vad jag har längtat efter denna lönen. Nu blir det shoppi shoppi shopp!!


Laddade upp lite gamla bilder på facebook idag, så himla roligt att se dessa gamla bilder från 2005.

1 kommentar:

  1. kika in tävlingen i min blogg presentkort på barnkläder från www.fifilur.se

    SvaraRadera