måndag 17 augusti 2009


Har lite resfeber trots att det inte är jag som ska ut och resa till helgen. Men ska börja tvätta och packa lite för Karla nu i dagarna. Har suttit hela förmiddagen och kollat flygstolar till värmen och har hittat ett par med riktigt bra pris. Får väl se om jag lyckas spara ihop lite till så jag kan åka någonstans till vintern. Är bara så ressugen just nu =)

Imorgon börjar jag jobba lite smått igen, mjukstartar med att Apt-möte på 3 timmar. Nästa pass är på Torsdag till Fredag. Och sedan rullar det på som vanligt igen. Tänk att sommaren snart är slut, känns ju knappt som om den har börjat ännu. Varför går alltid dessa månaderna så himla snabbt? Jag önskar det hade vart sommar året om.

Nä nu ska jag ta tjejerna och åka till stallet så de får rida lite, håll tummarna på att det inte börjar regna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar