lördag 8 augusti 2009

Ikväll ska vi till Jen L på 26-års fest. Det ska bli riktigt kul, fast jag är lite trött just nu, hoppas jag piggnar till om en stund. Var på systemet förut, och ikväll blir det blandat Chapell hills vin och öl. Tyvärr hade inte systemet de få sorterna jag gillar (Corona och Brahma) så det fick bli San Miguel istället. Glömde dock att köpa lime till, men jag överlever nog ändå.
Igårkväll var jag på Que Pasa och åt lite gott och efter det blev det Tranquilo. Kul kul, men är som sagt seg idag.
Nä nu måste jag göra mig klar. Har inte sminkat mig och fixat håret ännu. Mamma och Pappa kommer hit och är barnvakt ikväll. De kommer strax efter 20.00 och innan dess ska jag vara klar och fått barnen isäng så jag kan gå direkt när de kommer. Jag ska möta Sofia, Jen H och Linnea med respektive på Malt och Humle innan vi går till Jen.
Ska ta med kameran ikväll, uppdatering blir det imorgon. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar