måndag 26 april 2010

Idag är det tillbaka till det vanliga igen. Jonelly är frisk och ska till Dagis och jag ska jobba.

Helgen har varit jättebra. I fredags kom Jen till mig och vi hade myskväll med räkor och vin sen sov hon över här. Lördagen bestod av loppis och fika med mamma och Ida och sen till stallet så att Jonelly fick rida. På kvällen åkte jag hem till Jen L som hade ordnat lite gott som vanligt och efter det mötte jag upp Jen, Martin och Chatrine inne i stan på Tranquilo. Det blev en lyckad kväll som alltid=) Igår blev det en lugn hemma dag med thaimat och pizza, hälsade även på familjen Sjögren/Morales på kvällen och drack lite Kaffe och tjöta=) Jag har tyvärr inte vart speciellt flitig med kameran denna helgen så jag har inga roliga bilder=( Däremot ska jag försöka vara lite nyttigare igen denna veckan för det har blivit på tok för mycket av det goda det senaste och det känns när man knäpper byxorna.... Nu blir det till att börja motionera lite grann! Sportlife börjar med Zumba fitness nästa vecka så jag får väll ta och skaffa mig ett gymkort där så jag får tränat lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar