tisdag 6 april 2010

Mallis.....


eller Grekland?




Jag är på jobbet och idag har tiden har gått riktigt sakta. När man har ett lugnt jobb som jag har har man mycket tid för att fundera, drömma och planera saker. Som vanligt när det gäller mig går drömmarna åt varmare breddgrader även idag. Vill ju gärna åka på en veckas semester någonstans om några veckor och har kollat runt på lite olika platser. Mallorca är det som lockar mest, men det är varmare i Grekland så här tidigt på våren. God mat finns det ju på båda ställerna. Så vi får se vart det bär av...






Jag känner mig fortfarande trött efter helgen, kanske börjar jag bli gammal... I går var vi iallafall hemma och firade mammas födelsedag med massa god fika. Idag har jag haft mycket att göra hela förmiddagen, mycket som skulle hinnas med innan jobbet.
Nu blir det Desperate Houswives på Femman.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar