tisdag 7 september 2010

En lååång dag

Jobbade natten tills idag, och direkt imorse när jag gick av så åkte jag och Jonelly till Borås, där hon fotades i vinterkläder för Nelly.com i Borås Ishall. Sedan åkte vi till Mc Donalds och efter det till stallet där vi tillbringade eftermiddagen. Jag tränade Zumba på Sportlife kl 17 och idag fick Jonelly följa med dit och vara i Kidz Club för första ggn. Det gick bra, men mamma var med och satt utanför idag eftersom det var första gången, men hon hade nog riktigt roligt där tror jag. Här hemma har kvällen gått till att kolla och dansa till Mora Träsk, som jag fyndade på loppisen i Lördags. En riktig hit enligt Jonelly!! Jag tycker det e mest komiskt med vuxna män i knästrumpor och 80-tals gympakläder, men men smaken e som baken...
Nu stupar jag snart isäng. Imorgon blir det Jobb och gymmet igen!!
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar