fredag 17 september 2010

Underbara lediga Fredag!!!!
Nu ska vi strax bege oss ner mot Kungälv och gå på Öppna Förskolan. Jonellys kusiner ska med dit så det ska bli roligt. Morgonen här hemma har börjat med frukost, kaffe och Mora Träsk för Jonellys del i vanlig ordning. Så himla härligt att ta det lugnt på morgonen och slappa lite innan man vaknar till liv.

Igår var jag på BodyJam för första ggn. Det var roligt men absolut inte lika kul som Zumban. Vi får se om jag fortsätter med det på Torsdagar eller om jag börjar köra Step då i stället- Nästa vecka släpps nya programmet på Steppen så jag ska gå dit och se om det är nått roligt. Jag har nu tränat i exakt en månad och har gått upp 1,5 kg...? Jag hoppas innerligt att det är muskler och inte fett, men vi får se hur det blir i långa loppet... Huvudsaken är att jag mår bra och blir piggare och gladare och tycker det är roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar