torsdag 7 oktober 2010

OMG!!

Kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt åker till Hong Kong om bara några veckor. Jag hade inte ens tänkt efter ordentligt. Fick bara ett ryck och boka en biljett häromkvällen. Jag har redan börjat få resfeber... Hur ska jag klara av att vara utan min älskling 1 hel vecka, inte bara att vara borta från henne, jag kommer dessutom befinna mig på andra sidan jordklotet så långt bort det bara går att komma.... Det kommer självklart gå jättebra och tiden kommer rusa iväg men ändå, lite jobbigt e det. Men vad roligt det ska bli!! Jag ska bo hemma hos J-E under veckan och har redan börjat planera shoppingen. Tror det blir till att handla alla årets julklappar där! Kollade precis vädret och det är ca 30 grader varmt därborta, underbart! har även läst at November och December är de bästa månaderna att resa dit om man tänker på vädret. Ska bli så himla skönt med lite värme igen! Nu måste jag bara skaffa visum! Blir att åka in till stan nästa vecka och greja det.

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt för dig!! Häftigt med Hong Kong alltså! Det kommer nog gå jättebra att vara borta en vecka, även om det känns länge. Tänk vad glad hon blir sen när du kommer hem igen med presenter!;)

    SvaraRadera
  2. AAAAAAAHHH det kommer helt galet baby!

    SvaraRadera