onsdag 10 november 2010

God Morgon!!
Idag är det en trött Johanna som åkt med J-E till kontoret här i HK. Jag är praktikant som skodesigner här idag=) Igår kväll var vi ute och shoppade lite och käka sushi, blev en ganska lugn kväll eftersom vi skulle upp tidigt dag. Ikväll blir min sista kväll här så vi ska ut och käka, kanske gå till galoppbanan, och sen blir det party!! Imorgon ska vi åka till China och shoppa massa och imorgon natt kl 01.15 går mitt flyg hemmåt igen. Tiden här har gått så himla fort, men det ska bli skönt att komma hem till Jonelly igen, saknar henne massa massa. Ska pussa ihjäl henne hela helgen sen när jag kommit hem!!! Har hört att det är snöstorm därhemma, hoppas det försvinner till på fredag. Nu har jag vant mig vid det sköna vädret här, så jag ser inte fram emot kyla igen om ett par dagar.... I eftermiddag ska vi en sista sväng till stranden, hoppas på att kunna få lite mera färg än vad jag redan har.... för sen vet man inte hur länge det dröjer tills nästa gång man kan ligga på stranden=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar