söndag 14 november 2010

sista dagen




Sista kvällen var vi på galoppbanan och tittade på kapplöpning, efter det gick vi till den Italienska restaurangen, åt gott och drack vin!! Sista dagen blev det en tur över gränsen in till Kina. Där gick vi i ett enormt köpcenter. Vi var där i ca 3 timmar bara eftersom jag skulle till flyget senare, men hade lätt klarat en heldag där inne. Det fanns verkligen ALLT!!!

Nu har jag vart hemma sedan i Fredags morse och har varit så enormt trött. Gick och lade mig kl 20.00 både i går och i förrgårkväll. Hoppas jag orkar vara uppe lite längre idag.

I eftermiddag ska vi på kalas hos Jonellys kusin Fideli som fyller 1 år. Ska även fira både Benita och Tommy som också fyller år. GRATTIS till er alla.

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem!! Det ser ut som om du haft en underbar semester, vi får ses snart så får du berätta mer! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, gärna i veckan! Hur ser det ut för dig, när e du ledig? Jag kan i stort sett alla dagar utom torsdag.. Kramiz!

    SvaraRadera
  3. jag har hört lite svagt om zumba men det verkar skitkul så jag ska efter att ha testat min dvd med afrikans dans nu sen aknske anmäla mig till zumbapass =)

    SvaraRadera