torsdag 7 maj 2009

20 frågor snodda från Tess

1. Hur många resväskor har du? -5 st
2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? -Älskar att fota, vill endast vara med på bild om jag är sminkad och ny stylad i håret=)
3. Har någon någonsin kallat dig lat?- Mmm det händer rätt ofta... MEN det är obefogat!
4. När var senast någon stötte på dig?- Några veckor sedan när jag var ute.
5. Vad åt du till middag senast?-Choritzo och bröd om man nu kan kalla det för middag...
6. Använder du huvtröjor?- Inte ofta
7. Vem var den senaste som ringde dig?- Leo
8. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?- Lisebergsbanan och Sagoslottet ;-)
9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?- Rätt så stort, men inte stort nog!'
10. Hur många syskon har du?- 2 st
11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?- 7 st
12. Har du en stationär dator eller en laptop?- Både och.
13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?- Percat mig har jag gjort tillräkligt, men en tattoo vill jag gärna ha, en eller två.
14. Vad har du med dig in på bion?- Popcorn, cola och godis Äter non-stop hela filmen.
15. Gillar du att flyga?- Jag brukade göra det, men tyvärr inte längre, däremot gillar jag att gå av flygplan på främmande ställen=)
16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?- Jag äter det jag är sugen på, så nej.
17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?- 26 år
18. Tycker du om att krama folk?-Det beror på vem
19. Vad är du allergisk mot?- Myggor
20. Gillar du din boendesituation?- Nej, vill ha större och med uteplats så vi kan grilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar