fredag 8 maj 2009

God morgon!

Idag vaknade Jonelly kl 6 igen, Leo gick upp med henne, så jag fick iaf sova till kl 7 när han åkte till jobbet. Jag är verkligen JÄTTETRÖTT!

I veckan har det vart en hel del jobb. I onsdags var det vårruset. Det blåste kallt och var inte så kul. Nästa år hoppar jag nog det. Det var nog inte riktigt min grej. Vi fick god picnick efteråt iaf, alltid ett plus. Nu är det jobb i eftermiddag igen och hela helgen. Kul att lämna barnen på dagis kl 14.00 en fredags eftermiddag. De kommer väl att vara ensamma där fram till halv 6 ikväll. Men vi har liksom inget val när vi jobar som vi gör. Jag känner mig så stressad varje gång jag börjar på eftermiddagen. Jag behöver nästan alltid städa, tvätta och handla, laga lunch innan, även försöka få Jonelly att sova en timma och äta innan hon går till dagis, packa min jobbväska och planera jobbmat för ett dygn frammåt..... Ibland känner jag att det hade vart skönt med ett "vanligt" jobb med normala arbetstider. Men jag gillar ändå mitt jobb trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar