tisdag 12 maj 2009

Min goa sommriga tjej i tunika från Polarn

Visst är den häftig! Jonellys nya klänning från Me Too.



Idag har jag miljoner med grejer att fixa med, håller just nu på att registrera mig som företagare hos skatteverket. Det är lite krångligt det här med F-skattsedlar och momser. Hoppas jag lär mig detta snart. Tur att jag har en mamma som är duktigt på sådant och kan hjälpa mig i början.

Har miljoner med paket att packa med, till mina Tradera kunder. Och har precis fotat nya objekt jag ska lägga ut imorgon kväll. För ikväll har jag Salsa så då hinner jag inte.

Nästa Onsdag ska Jonelly fotas för Nova Stars nya kollection i Göteborg. Det ska bli spännande. Jag hoppas att hon är frisk och på gott humör då, så att det blir fina bilder =)
Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar