tisdag 27 oktober 2009


Idag blev det mörkt ute kl 5!! Det är inte klokt vad tiden går fort. Nu är vi snart inne i November och det känns som det var sommar igår, tiden bara springer iväg. Dags att börja med julklapparna snart. Jag vet inte vad Jonelly ska få i julklapp iår, kanske något till hennes nya rum? Det är bara en månad kvar nu tills vi flyttar och jag vill ha lite nya söta möbler till hennes rum. Vet inte ens om jag kommer vara i Sverige över jul. Jag måste ta ledigt från jobbet i ca 2 veckor över jul och nyår, och har hela min semester sparad, och hur kul är det att ha semester flera veckor i sverige under våran mörkaste månad?! Jag hoppas på att hitta något trevligt resesällskap för mig och Jonelly så vi kan njuta av lite sol snart! Jag skulle vilja åka antingen till Thailand eller Dominikanska, jag gillar båda länderna väldigt mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar