måndag 12 oktober 2009

Vaknade med jätte stela axlar idag, det gör verkligen jätteont, skulle behöva lite massage tror jag=) Hoppas det går över under dagen. Ieftermiddag/natt blir det jobb efter en långhelg. Jag jobbar ända till kl 14. 00 imorgon. Vi har både Apt och personalmöte under förmiddagen.

Helgen har varit jättebra. I Fredags kom Sofia hit och vi gottade oss med massa godis och chips framför Idol. I lördags var jag ute en sväng och igår var det en riktig slappardag hemma.

Jonelly tog ju kort på dagis förra veckan, nu fick jag se en liten bild på henne, på hemsidan och har beställt ett par foton. Hon blev jättefin. Jag var lite orolig att hon inte skulle ha suttit stilla, men det verkade hon ha gjort. Så nu längtar jag tills de kommer hem hit!

Nu måste jag fixa en massa grejer innan jag ska lämna Jonelly på dagis. Ha en bra dag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar