fredag 5 februari 2010

Det känns att det är Fredag! Jag är helt slut, vaknade för andra dagen irad med huvudvärk och fick äta Ipren till frukost. Bättre blir det inte av att jag har ögoninflammation och kliar ihjäl mig i ögonen. Jonelly sa att det kliade i hennes ögon med imorse så nu har jag väl smittat henne med=(
Jag har absolut inga planer inför helgen. Skulle så gärna göra något kul, men med all denna snön drar jag mig för att gå utanför dörren. Skulle gärna vilja träffa mina vänner. Tycker det är så himla tråkigt att både Ida och Jen bor i stan nu och jag är ensam kvar här i Kungälv. Jag kan ju naturligtvis åka och hälsa på dem, men på kvällarna måste jag hålla mig hemma med Jonelly så det blir inte att man kommer iväg. Saknar dem jättemycket, och önskar att de snart flyttar tillbaka till mig=)!!
Jaja, men vi får se om det dyker upp något roligt ändå, annars får väl jag och Jonelly köra en bak- och laga mat kväll som förra veckan;)
Ha en underbar Fredag!!!

1 kommentar: