fredag 12 februari 2010

Jobbhelg

Ja så var det min jobbhelg igen, tiden går så otroligt snabbt, jag jobbar bara var 4e helg men det känns som det bara var 2 veckor sedan sist. Lite mysigt att jobba denna helgen ändå, är så fruktansvärt trött på detta väder, så nu ska jag bara gotta in mig och inte gå ut mer än nödvändigt. Köpte med mig pizza till jobbet och lite annat gott så man kan ha lite mys ikväll.

Imorse så var jag och Jonelly på öppna förskolan igen. Det var roligt och Jonelly ville som vanligt inte gå hem.
Jag sitter och funderar lite på vad man kan hitta på för kul i vår. jag går ju redan och dansar en gång i veckan men skulle gärna vilja gå en dag till, jag skulle vilja börja med Zumba, det verkar skitkul tycker jag. Måste kolla upp nått ställe som har det och hoppas att det är på e dag som passar mig. Skulle så gärna vilja resa nånstans med i vår. Jag och Jen har ju länge talat om att åka till LA, jag hoppas att det blir av=)

Nu börjar strax Lets dance så jag ska bänka mig i soffan.
Trevlig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar