söndag 14 februari 2010

Till mamma




Till Jonelly


Jag är så shoppingsugen, det riktigt kliar i fingrarna, jag har blivit en riktig internetshoppare och köper det mesta på nätet, det var ett tag sedan jag gick en dag på stan och bara kolla i affärer. Det här med internet-shopping är lite farligt, det är så lätt att knappa hem något när man sitter och tråkar vid datan. Det blir lätt lite mer än vad man tänkt. Något jag verkligen behöver är nya jeans, skor och några toppar. De har fått in mycket snyggt på Nelly.com och jag ska nog beställa några skor därifrån. Idag har jag även köpt en jacka till Jonelly på Tradera och 3 par Converseskor till oss, 2 till Jonelly och 1 par till mig från England.

3 kommentarer:

  1. hello my love,
    nu sitter jag på tåget mot stockholmo.
    mår illa och lyssnar på winnerbäck. några ungar som gapar så jag kan inte sova.
    livet är fantastiskt.
    jag gick upp 5! imorse.
    ringer när jag är hemma igen.
    saknar er!
    puss J-e

    SvaraRadera
  2. Åh var har du hittat dom där snygga gröna converse skorna??? *Nyfiken*
    Ha det så bra :)

    SvaraRadera
  3. De har jag beställt från England. Office.co/uk

    SvaraRadera