söndag 21 mars 2010

kalas

God morgon härliga Söndag!
Idag är det kalas som gäller, ska fira Anna min brors sambo idag kl 13.00 innan det ska jag ner och posta lite paket innan de tömmer lådan för helgen.

Hade tänkt att börja vara lite nyttig, eftersom jag har gått upp ett antal kilo under dessa mörka månader, men det går sådär, igår var det våfflor med grädde och sylt till lunch och godis och chips till kvällen, i fredags var det paj till lunch och massa fredags gotte hos mamma och pappa och en del vin, och idag blir det nog en del tårta kan jag tänka mig på kalaset. Att äta mindre/bättre funkar helt enkelt inte för mig. Jag har aldrig lyckats med det, jag äter alltid det jag är sugen på för jag är en gottegris och älskar att äta gott. När det gäller mat har jag noll deciplin på mig själv. Så det enda sättet för mig är helt enkelt att motionera mer, det får bli en nystart imorgon Måndag med mer motion helt enkelt. Jag vill ha tillbaka min smala mage... just nu hänger den över byxkanten, usch=(

2 kommentarer:

  1. Hejsan !

    Trevligt och träffas i dag...:-)

    Mvh Emma

    SvaraRadera
  2. God Morgon !

    Tack snälla för din kommenter :-) Jag tycker det är väldigt kul att greja med min blogg :-D ! Jag kan greja med din med om du vill :-)

    Tänkte på det om du kanske har ett par baggyjeans som skulle kunna passa Jonathan att sälja lite billigt ;-)

    Kram

    SvaraRadera