torsdag 18 mars 2010

shopping


















Heeelt slut är jag nu. Har precis tryckt i mig jätte mycket broccoli och ädelostpaj, och sitter nu och flötar med knappen på byxorna uppknäppt=)
Idag har vi varit i Stenungsund, mamma, jag, benita med alla flickorna och Jonelly. Fick gjort en del inköp och känner mig ganska nöjd. Efter mycket om och men bestämde jag mig slutligen att det fick bli en gul windfleece och en cerise skaljacka från Polarn. Hade egentligen tänkt att köpa något annat märke iår men de e så bra så det blev dessa. Hittade även ett par skor till Jonelly och lite av de fina kläderna från Lindex. Även en snygg kavaj och en tunika till mig=) Tyvärr kunde hon inte uppföra sig i affärerna utan sprang bara runt och fjanta sig eller rymde ifrån oss hela tiden så mitt humör var inte på topp och jag kunde inte titta på allt jag ville.
Men nu sover hon gott i sin säng och jag ska ta en lång dusch, sen blir det TV en stund innan sängen!
God Natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar