måndag 22 mars 2010

Kan man få hjärtinfarkt när man är 26 år? Känner mig verkligen inte hundra, har ett obehagligt tryck över bröstet hela tiden som gör det svårt att andas och ibland gör det riktigt ont. Vet ju att det beror på stress men det känns obehagligt ändå. Måste iaf börja motionera lite mera, imorgon blir det fontin igen, hoppas på att det är mindre is denna ggn. Igår gick jag och Jonelly på en 1 timmas lång, snabb kvällspromenad, det var jätteskönt och något jag ska försöka komma ut på flera kvällar i veckan.
Inatt är det jobb som gäller, så ingen promenad ikväll tyvärr!!

1 kommentar:

  1. usch då ingen mysig känsla :-( Vet hur det känns ! Hehe Ja jag säger många gånger att jag ska ut och gå & jag MÅSTE men inte kul att göra det själv..! Jonathan har str 110-116 och han är inte rädd för att ha rosa på sig..tänkte på om du hade någon tröja som inte är så tjejig el någon Fleece :-) Ha en bra kväll....:-)

    SvaraRadera