tisdag 17 augusti 2010



Idag var jag och Benita och skaffade oss gymkort på Sportlife. Det ska bli så skönt att komma igång med träningen. Jag har inte tränat på gym på ca 4 -5 år så det är nog dax nu. Idag blev det en promenad igen, lite kortare än igår, 3,5 km, men det var nice=) Imorgon rivstartar jag med Body pump, så jag kan räkna med en go träningsvärk på Torsdag. Ska försöka hinna med 2-3 pass i veckan. Det är främst Zumba, Poweryoga och Pump jag vill träna. Ska även fortsätta så länge det går med mina promenader/joggingturer nån gång i veckan. Nu blir det sängen efter en lång dag!! Natti natt...

1 kommentar:

  1. Riktig hårdträning nu då! Ja, det är på mimers, ska bli väldigt roligt att börja:) Ja det verkar vara riktigt bra för barnen, roligt att få prova på lite olika tills de hittar det de tycker mest om.

    SvaraRadera