torsdag 2 december 2010

Jag har vart lite dålig på att uppdatera här i bloggen det senaste och det beror på att det faktiskt inte händer så mycket i mitt liv just nu. Jag har jobbat mycket och tränat and thats it.
Lite julklapps inköp har det iof blivit och det ska bli mysigt at slå in paket någon kväll. Jag gillar att spara alla paket och slå in dem på samma gång. Jag älskar att slå in paket, tycker om att göra dem fina med roliga papper och snören. Men först ska alla köpas.
Tycker det är jättefint ute just nu med all den vita snön, men gud så kallt det är. Det ska inte vara så här kallt så här tidigt på vintern. Jag bor i mina raggsockar och fleecetröja, har tom mössa på mig inomhus ibland och det blir många varma duschar för att hålla värmen. Hoppas vintern blir kort iår...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar