fredag 11 februari 2011

Vår nyheter från Lindex







Söta kläder från Lindex. Vill ha alltihop till Jonelly. De rosa jeansen har jag redan köpt, men  är osäker på om de duger. Hon har blivit väldigt kinkig när det gäller kläder den senaste tiden. Hon vill nästan bara ha strumpbyxor och tights på sig och det är inte många jeans som duger. Jag tyckte de var så söta och håller nu tummarna för att de ska bli "godkända" av fröken. Först sa hon att dom var fina, men sedan ändrade hon sig. Vill hitta kläder som hon gillar så man slipper att tjafsa om vad hon ska ha på sig varje morgon. Den tiden är förbi då jag kunde bestämma hennes kläder själv. Har fått rensa garderoben på allt hon vägrar använda, bla  alla hennes Nova Star byxor och luvtröjor, de ska jag nu lägga ut på Tradera nästa vecka och hoppas att någon annan gillar dem. Är nogon intresserad av att köpa dem så kan ni kontakta mig innan jag lägger ut allt, det gäller nästan oanvända byxor och tröjor i str 98.

2 kommentarer:

  1. hej!! hittade din blogg via karins blogg... Jag såg att du hade tjejkläder till salu.. va är det för "typ" av kläder. Vår/sommar/höst/vinter? Intresserad. Va är det för pris m.m?

    MVH /Madde

    SvaraRadera
  2. Det är lite olika kläder, mycket Nova star Jeans och en del luvtröjor och fleecejackor. Passar bra till vår/höst. Jag kommer lägga ut dem på tradera eller här i bloggen när jag kommer hem från Thailand om ca 3 veckor. Skriver här i bloggen innan. Pris har jag inte satt ännu.. mvh johanna

    SvaraRadera