tisdag 28 juni 2011





Har varit så dålig med kameran det senaste och har inte mycket nya bilder att bjuda på, så jag fortsättar med Kreta bilderna istället. Passar mig bra så kan jag drömma mig bort till Medelhavet en stund. Vi har ju skönt sommarväder här hemma nu, men kan ändå inte låta bli att drömma mig bort då och då.

Jag har inte planerat färdigt semestern ännu, och det är bara 2 veckor kvar tills den börjar. Vad ska ni göra?? Mina alternativ är just nu är bla Danmark över dagen, Borås djurpark, Liseberg, Skara sommarland, ev bila i Europa, Weekend i Köpenhamn med Tess, och hellst av allt Spanien i någon vecka!! Det enda som är bokat säkert är weekend i Köpenhamn med Therese. Längtar!! Resten får vi se vad det blir av=) Allt beror på hur mycket Dineros jag lyckas skrapa fram=) Idag ska jag jobba, trisst i det fina vädret då jag hellre hade tagit med Jonelly till stranden igen, men jag har ju förmånen att kunna vara ute en del i mitt jobb med. Så lite sol blir det allt för oss ändå. Ha en underbar dag alla!!!
KRAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar