tisdag 21 juni 2011

sommar sommar

Nu är det bara 3 veckor kvar tills semestern för mig men först blir det 4 dagars långledighet=) Jag ska fira Midsommar med Jonelly på dagen, har inte bestämmt mig för om vi ska vara på Kvarnkullen eller Lid iår. Vi brukar oftast vara på Lid i Romelanda, tycker det är mysigt däruppe. Men får se hur det blir iår. På kvällen ska Jonelly till mamma och pappa och vi ska ha fest hemma hos Ida. Vi blir ca 15 stycken och det ska bli jätteroligt. Ser verkligen fram emot den kvällen=)

Har inte bestämt något för semestern ännu, men en del önskemål har jag iaf=) Jag och Therese har pratat om att åka till Köpenhamn en helg och jag är även jättesugen på en weekend i Barcelona. Och såklart en massa soliga dagar på Getskär med Jonelly, kanske även en dagstur med barnen och Therese till Fredrikshamn. Även Borås djurpark och Liseberg kanske. Hur ska jag hinna med allt???  Tur att jag har flera lediga dagar även efter semestern är slut=)

1 kommentar:

  1. Längtar till semestern nu, vi får försöka hinna med allt skoj!! Kramiz

    SvaraRadera