lördag 7 januari 2012

Idag har jag varit helt utslagen. Legat i sängen och sovit i stort sett hela dagen. Jag har åkt på någon mag-grej, kramper i magen, feber och på det konstant hjärtklappning trots att jag har tagit medicin mot det. Ikväll har även Jonelly fått ont i magen, men jag hoppas att det gått över på oss båda tills imorgon. Har ändå varit kasst väder hela dagen så behöver inte känna stress över att ha missat soltimmar. Det har regnat flera dagar i sträck och ska fortsätta så tills jag åker hem enligt väderprognosen, så det blir nog inte mycket mer sol för min del. Men det gör inte mig så mycket. När man är så pass lång tid här blir det mer en vardag än semester så man hänger inte lika mycket på stranden, utan bara är för det mesta.  Nu ska jag sova så jag är pigg och frisk imorgon, ska se klart en film på tvn först bara. Nattinatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar