lördag 18 april 2009

God morgon!!
Lördag morgon och jag är på topphumör!!
Igår var vi och köpte en ny säng till Jonelly! En vitlaserad växasäng. Jättesöt var den. Nu saknas bara madrassen. Tänkte kanske åka till Ikea idag eller imorgon för att köpa en madrass.
Ikväll blir det utgång i stan med Ida, tänkte kanske prova våra nya Salsakunskaper. Mitt problem är bara vilka skor jag ska ha om jag planerar att dansa mycket. Superhöga heels är kanske rent ut av livs farligt om jag ska dansa salsa med alkohol i kroppen.... På träningen har jag ett par med bara 6 cm klack, det är perfekt att dansa i.
Hoppas på grillning ute hos mamma och pappa i helgen nu när alla för en gångs skull är lediga samtidigt. Jag fick mersmak av den goda kycklingen jag grillade förra veckan. Hade nästan glömt hur gott det är med grillat.
Jonelly är fortfarande lite sjuk tyvärr, men är helt klart bättre än innan.
Nu ska jag ge mig ut i vårsolen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar