torsdag 2 april 2009

God morron

Hjälp vad trött jag är, Jonelly vaknade när Leo gick upp till jobbet idag igen, ca 6.30. Det betyder att även jag måste vakna då hon inte låter mig ligga kvar i sängen. Allt jag vill göra just nu är att krypa ner i varma sängen igen och sova en stund till.....


Ska göra mig lite kaffe istället, och se fram emot det vackra vädret idag. Igår hade jag premiär på balkongen, det var så varmt och skönt att jag satt i bara linne och kjol. Hoppas på lika varmt väder idag, jag ska visserligen jobba i eftermiddag/natt, men där jag jobbar finns en härlig uteplats där man kan sitta och äta middag och fika. Hoppas att det är lä där idag.

Nu måste jag ta ett röj på balkongen nån dag. Köpa nya blommor och plantera i krukorna, ska köpa trasmattor att lägga på golvet, ta fram dynorna till badenbaden, mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar