söndag 19 april 2009

Oj vad trött jag är! Blev sent igår. Jag och Ida började kvällen med att dricka vin och äta ost på hennes balkong, hon har kvällssol så det var mysigt, men blev snabbt ganska kyligt så vi fick flytta in. Sen gick vi till Tranquilo där vi tillbringade resten av kvällen, det blev både Mojitos och Brahma och en hel del dans. Det var mycket folk ute trots att det inte vart löning. Innan vi tog bussen hem blev det Mc Donalds i vanlig ordning. KL 3 på natten smakar hamburgare som bäst!

Idag har jag inte gått utanför dörren. Egentligen skulle vi grillat hos mamma idag men det var inte lika bra väder som vi hoppats på och barnen är sjuka båda två nu. Så vi har stannat hemma. Jag har lagat lite mat, tvättat och diskat, inte mycket mer. Just nu kan jag knappt hålla ögonen öppna längre. Nu blir det snart sängen för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar