måndag 15 juni 2009

Grattis Jonelly 2 år!

Nu var det längesedan jag uppdaterade här på bloggen. Hade tänkt att lägga upp bilder från helgen, bla på Jonellys 2 årskalas som vi hade igår, men det verkar som om bilderna inte fastnade på datorn, så får ta det imorgon istället.
Helgen har iaf varit jättebra. I lördags var jag på Tjörn på 25 årskalas, det blev sent och vi sov över där i en liten sommarstuga. På söndagen kom Ida och hämtade mej och Jennie. Vi visste inte vart vi var så det var inte lätt att ge en vägbeskrivning till stackars Ida som snurrade runt hela tjörn i timmar innan hon hittade rätt. Ida hade kört runt med en död fågel på vindrutan hela tiden utan att se den, nar jag sa det till henne fick hon panik och satte vindrutetorkarna och släppte ratten och skrek. Vi fick ett garvanfall som Jen lyckades fånga på telefonen. Filmen finns att se på facebook.

Igår hade vi kalas för Jonelly. Vi var hemma hos mina föräldrar i Romelanda så att vi kunde vara ute. Det var fint väder och allt var bra. Jonelly blev så glad över sina presenter. Hon lekte hela kvällen och hela morgonen idag med alla grejerna. Hon hade inte ens tid att sova lunch, så kul hade hon=)
Jag ska lägga upp bilder så snart jag kan.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar