onsdag 24 juni 2009

Vilken härlig dag vi har haft idag jag och Jonelly! Vi åkte till Rörtången med Jennie i förmiddags. Det var alldeles perfekt, vattnet låg stilla, inte ett moln på himlen, och lagom varmt! Jonelly och jag har badat benen, det var kallt i vattnet och eftersom vi är förskylda tyckte jag det var bäst att vi inte badade. Jonelly roade sig med att kasta små snäckor i vattnet, det tyckte hon var roligt. Tyvärr hade jag inte kameran med mig så jag kan inte bjuda på några härliga bilder...
Eftermiddagen tillbringade vi hemma, jag lagade mat och diskade medans Jonelly sov en ordentlig lur på ca 2 timmar, hon var så trött efter all sol idag. Sen åkte jag och handlade på Maxi. Nu är jag sååååå trööötttttt... Jonellys fot är bättre men hon haltar fortfarande, hoppas verkligen att hon är bra imorgon.
God natt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar