söndag 28 juni 2009

Stranden










Dessa fina bilder tog Jennie på Jonelly när vi var på Rörtången i Onsdags.








Idag har jag och Karla varit på Getskär med Ida, vädret var perfekt men jag tyckte det var liiite för kallt ännu för ett heldopp. Sen blev det fika hos Idas Mormor, massa gott hembak bjuds det alltid på där. Jonelly var lite sjuk idag igen så hon fick tyvärr inte följa med oss, stackarn. Men det får vi gott göra en annan dag.






Igårkväll grillade vi hos mamma och pappa, det var en mysig kväll och vi kunde sitta ute länge och dricka vin. Jag och tjejerna sov över där tills idag.






I Fredags var jag med barnen på simbadet och badade, de tyckte det var jätteroligt, så dit går vi nog snart igen. På kvällen åkte jag in till stan. Först hem till Jennie där vi drack lite Rosé, och sedan gick vi till Tranquilo och åt och drack en massa gott. Det var riktigt mycket folk ute på stan. Det var ju lönehelg och fint väder. Perfekt!! Efter Tranquilo gick vi till Push en sväng, men åkte hem redan med 1-bussen för Jennie skuölle upp tidigt dan efter.






Så det var lite uppdatering från helgen, lite brunare har jag blivit iaf=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar