torsdag 4 juni 2009

Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen. Den senaste veckan har ju jag varit hemma med Karla efter operationen. Hon är nu bra igen och ska idag följa med den nya förskoleklassen och äta i bamba på Nordmannaskolan.
I helgen njöt vi av vädret hemma i mamma och pappas trädgård i Romelanda. Det blev grillning två kvällar i rad. Han även med en sväng till IKEA. På fredagen var jag hos Jennie som tog examen, det blev en riktigt trevlig kväll som avslutades på Hatten. I måndags var jag och Karla med Benita och hennes tjejer ute på Rörtången. Det var vindstilla när vi kom dit men det började snart att blåsa. På tisdagen var jag på heldags apt med alla assistenter i kommunen på Trankärrs gård. Det var en lyckad dag med mycket god mat och fika=) Men som alla apt var det lite småsegt ändå. Annars har vi inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt. Jag har som vanligt varit väldigt trött. Imorgon börjar jag jobba igen. Hela helgen... Hoppas iaf på bra väder så vi kan vara ute mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar