fredag 18 september 2009

Förmiddagsfika

Kaffe och ostfralla, det äter jag nu. Gott! Blev glad när jag såg att barnbidraget hade kommit idag, det var välbehövligt, jag har shoppat på tok för mycket denna månaden, och inte sparat lika mycket som jag hade velat. Har många kostnader nu, bilen ska in på service nästa månad och jag behöver köpa nya däck. Eftersom jag även ska flytta snar blir det också en del kostnader runt det. Sen försöker jag lägga undan pengar till vinterresan med. Men det ska nog ordna sig, det gör det alltid. Jag är ju faktiskt ganska så ekonomisk och företagsam trots allt. Tur det!

Nu är det äntligen helg. Har inga direkta planer ännu mer än att jag är barnledig ikväll, så ska passa på att göra något kul. Nu väntar lite mera hemmajobb, ska kolla lite inbetalningr och packa några paket och posta dem, sen ska jag hämta Jonelly på dagis.
Trevlig helg allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar