lördag 12 september 2009

Känns att det är lite tidigt ännu en Lördagsmorgon. Jag vaknade med samma halsont som jag hade igår, hade hoppats att det skulle gått över tills idag. Jonelly ville som vanligt ha frukost direkt när hon vaknade kl 8. Frukosten börjar med att hon spiller ut ett stort glas nyponsoppa, ok kul, bara att torka upp, 5 minuter senare välter jag ut kaffekoppen över hela bordet, det rinner in under min data som alltid står på köksbordet, det var ca 1 cm ifrån att komma ÖVER tangentbordet så jag hade tur. Bara att börja torka igen, detta händer ungefär hos oss varje dag, vid varje måltid så jag borde vara van.

Idag så fyller min kära pappa år! Grattis! Vi ska dit lite senare och äta tårta, men först ska vi ner till Pingstkyrkans second hand som hålls varje Lördag här, det är lite av tradition. ( om jag inte vart ute för sent kvällen innan) De har jättegod fika, det är egentligen den riktiga anledningen till att jag åker dit...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar