måndag 28 september 2009


Min lägenhet låg ute på internet förra veckan, så det betyder att denna veckan kommer det komma folk och titta på den. Jag måste städa! när jag jobbat hela helgen har jag inte haft tid till att städa alls, så det står på schemat idag. Har även en hel del jobb att fixa hemmifrån så det blir en späckad dag.

Ska även börja packa lite mer i veckan, det är ju 2 hela månader kvar tills jag flyttar men det är skönt att ha så mycket som möjligt gjort innan. Jag är jättedålig på att packa till flytt. Innan när jag har flyttat har jag bara slängt ner alla saker huller om buller i sista sekunden, typ samma dag som flyttlasset går och det blir bara jobbigt att packa upp då. Denna gången ska jag ta hem vuxenpoäng och vara väl förberedd och packa in alla porslinssaker i papper så det inte går sönder.


1 kommentar:

  1. nu är det snart dax för vin på din balkong känner jag. då kan vi rota lite i lådor.
    puss

    SvaraRadera