torsdag 20 oktober 2011

Har vart hos tandläkaren idag, det var flera år sedan jag var där, men mina tänder var fina och utan hål, så skönt att det inte blev för dyrt=) Har även haft träff med min lärare och diskuterat mitt första valideringsprov. Det gick bra men jag ska komplettera delen om "Lagarna och Organisationen", sen är jag klar med den kursen. Nästa vecka ska jag göra prov i kursen "Social omsorg" och hoppas på att det ska gå lika bra. Så nu blir det att plugga stenhårt varje dag inför det! Nästa höst termin ska jag läsa fördjupningskursen i skolan samt ha 4 veckors praktik. Praktiken kan man ha utomlands, så det blir förmodligen på ett sjukhus i Alicante/Spanien för min del. Ska bli hur kul som hellst. Längtar redan tills nästa höst!!
Nu ska jag fortsätta plugga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar