onsdag 14 januari 2009

Onsdag

Aj aj aj, vilken skyldig min... Blev påkommen med munnen full, när hon plundrade salladsskålen.




Nya jeansen från Nova Star, gillar när de är lite baggy.
Idag är andra dagen Jonelly är ensam på dagis. Hon blev inte ledsen när jag gick idag heller. Känns så skönt att hon trivs så bra på dagis. Idag ska hon sova första ggn där med. Kl 11.00 redan, hur ska det gå när hon här hemma sover först vid 2-tiden?! Nu har hon även kissat på pottan två morgonar i rad. Så duktig hon är!! Jag ska luncha med mamma innan jag hämtar henne på dagis igen. Det ska bli roligt. Hon har varit sjuk i en vecka så det var längesedan vi sågs nu. Själv har jag hållt mig frisk som tur är.
I eftermiddag ska jag fota kläder för mina traderaauktioner, och ikväll lägga ut dem. Ska även ha en garderobsrensning snart tänkte jag, det är lite trångt där inne. Vi har en alldeles på tok för liten klädkammare. Och nästa inköp blir ett välbehövligt skoskåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar