fredag 23 januari 2009

Trevlig helg

Nu är det äntligen helg igen! Ikväll blir det att dricka lite gott vin och smaska chips, imorgon har vi barnvakt och Leo och jag ska in till stan en sväng, vi får väl se om det blir en bio eller att gå ut och äta. Är faktiskt sugen på nått gott på Tranquilo. Mamma är snäll och passar barnen.

Har fullt upp med att planera för sommaren redan. Hur ska vi ta semester, ska vi åka någonstans? Jag hade så gärna velat bila i Europa, Spanien, Frankrike och Italien, men det kanske är osmart med en sån liten som Jonelly? Någon som har erfarenhet av att bila med en 2 åring? Har ju även lite planer på Uganda till hösten/vintern. Kanske ska spara pengarna till den resan istället.

Idag var jag på öppnis på församlingshemmet, det var ganska lungt trots att det var fredag. Jonelly måste blivit riktigt trött för nu har hon sovit i över 2 timmar och fortfarande inte vaknat, hon kommer väl inte kunna somna i kväll istället.

Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon när vi ska in till stan, jag måste verkligen få tag på ett par nya stövlar eller ankelboots med en liten klack!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar