lördag 7 november 2009

God morgon
Idag är det segt. Tog ju vaccinet i Torsdags och igår när jag vaknade hade jag så fruktansvärt ont i huvudet, var stel i lederna och jättetrött. På kvällen blev det värre och jag fick feberfrossa. Så jag fick ta en tablett och gå och lägga mig tidigt. Idag känns det än så länge bättre, men är väldigt trött. Men det är väl bättre att få en sån här lätt släng av influensan som biverkan än att få den på riktigt så det är helt klart värt det. Själva sprutan gjorde inte alls ont så det var skönt, var bara öm i armen efteråt. Jag tycker att alla borde gå och ta den så fort de får tillfälle. Jag hoppas verkligen att inte Jonelly blir sjuk eftersom hon är för liten för att få den. Men risken minskar för alla småbarn om alla andra vaccinerar sig och stoppar smittan.

Jag känner för att åka till Ikea idag, jag behöver köpa lite ramar till ett par foton. Får se hur jag känner mig senare.


2 kommentarer:

  1. man ska inte ta en tablett efter att ha tagit vaccinet, det slår ut de...

    SvaraRadera
  2. ojdå, varför har man inte fått information om det?!

    SvaraRadera