lördag 21 november 2009

Sitter här nu redo för sängen, helt slut efter en lång dag. Slutade jobbet kl halv 4, sen så tog jag och Jonelly en promenad ner till Maxi och handlade lite, sen hade vi Lördagsmys, gjorde bruscetta med tomatsalsa, och till det åt vi oliver och ost. Det var jättegott. Har även blivit en hel del godis idag, Jonelly fick för en gångs skull köpa en påse med lördagsgodis, hon var helt överlycklig för detta. Normalt sett är det aldrig Lördag i vår familj, då jag inte gillar att hon äter sötsaker, men gjorde ett undantag idag, mest för att jag själv var sugen.
Hon stensommnade i sängen kl 20.00 lagom tills Robinson började. Jag tycker inte det verkar vara med några direkt roliga personer i år. Men roligt att se ändå.
Nä nu ska jag sova, jobb imorgon igen kl 14.00
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar