fredag 20 november 2009

Sitter och lyssnar på Dominikansk radio som spelar Salsa musik och drömmer mig bort medans pastan kokar. Blir pasta pesto till lunch. Snart ska jag lämna Jonelly på dagis och gå till jobbet för min jobbhelg. Hon ska bara vara på dagis 2 timmar. Hon säger att hon ska berätta för fröken att hon har tagit "spluta" i armen. Hon sov lite dåligt inatt, det märks att hon har ont i armen, men inga andra symptom än så länge. Nu sover hon middag! Hoppas denna helgen går fort. Jag måste verkligen börja med packningen ordentligt nästa vecka, bara 10 dagar kvar tills jag får nycklarna till nya lägenheten. Denna lägenheten kommer jag även ha kvar hela december så jag slipper stressa med städningen iaf det känns skönt.
Nä nu är pastan klar och jag ska äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar